شرايط واردات كالا و مواد غذايي

10 / 11 / 1399
16:10
admin
شرايط واردات كالا و مواد غذايي

در مقالات مربوط به آموزش واردات کالا و صفرتا صد انجام دادن آن، درمورد انواع واردات کالا صحبت کردیم. و بیان کردیم که بر اساس قانون، کالاهای وارداتی به سه دسته: کالاهای مجاز، کالاهای مشروط و کالاهای ممنوع دسته بندی می شود.

(برای آگاهی بیشتر درمورد این کالاها به مقالات مربوطه مراجعه کنید.) حال کالاها و محصولاتی که مجاز به واردات به داخل کشور هستند، باید دارای شرایطی باشند. این شرایط برای محصولات و کالاهای مختلف، متفاوت می باشد. در این مقاله، شرایط واردات برخی از کالاها و مواد خوراکی را بیان می کنیم.

واردات ماهی و آبزیان

  1. ورود و صدور موکول به رعایت ماده ۷ قانون دامپزشکی کشور مصوب ۱۳۵۰ و ماده ۱۶ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مصوب ۱۳۴۶ حسب مورد است.
  2. ورود ماهی زنده غیر زینتی برای اصلاح نژاد و تکثیر و پرورش با موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از کسب نظر وزارت جهاد کشاورزی می باشد.
  3. ورود لارو میگو و میگوی زنده برای اصلاح نژاد، تکثیر و پرورش با موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از کسب نظر وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

واردات شیر و محصولات لبنی

  1. ورود کلیه کالاهای لبنی به استثنای تخم مرغ نطفه دار، موکول به رعایت ماده ۱۶ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و … مصوب ۱۳۴۶ و ترخیص آنها موکول به ارائه گواهینامه بهداشت کشور مبدا می باشند.
  2. ترخیص تخم پرندگان موکول به ارائه گواهینامه بهداشت کشور مبدا بود و منحصرا از گمرک خانه هایی که دارای پست قرنطینه دامی وزارت جهاد کشاورزی می باشند قابل تشخیص است.
  3. ورود محصولات از حیوانات حرام گوشت ممنوع است.
  4. ورود و صدور کلیه اجزاء حیوانات و پرندگان وحشی به موافقت سازمان حفاظت محیط زیست می باشد.
source: شرايط واردات كالا و مواد غذايي
موضوعات: آموزش واردات,
[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب بازار هدف بين المللي

5 / 11 / 1399
14:37
admin
 انتخاب بازار هدف بين المللي

در مقالات قبل و در کلاس های آموزش صادرات کالا، واردات و ترخیص کالا درباره اهمیت انتخاب بازار صحبت کرده ایم. و دلیل مهم بودن این موضوع را بیان کرده ایم.

حال قصد داریم در این مقاله روش هایی برای تعیین و انتخاب بازار هدف بیان کنیم. فرایند ارزیابی فرصت های صادراتی در سراسر جهان پیچیده است.

بنابراین قطعا با مطالعه دقیق این روش ها می توانید نتایج خیلی خوبی درمورد بازارهای هدف بدست آورید.

روش های انتخاب بازار در عرصه بین المللی

انتخاب بازار هدف در سطح بین المللی، از اقدامات مشکل موثر در امر تجارت به حساب می آید. زیرا هر کشور قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد.

همچنین تعداد رقبای بین المللی بسیار زیاد می باشد. درنتیجه برای بدست آوردن بهترین نتایج و مناسب ترین بازار برای کالای صادراتی یا وارداتی، باید رویکرد و روش های متفاوتی داشته باشید. مهمترین روش ها عبارتند از:

رویکردهای کیفی

به استناد پاپادوپولیس و دنیس (۳۹-۱۹۹۸)، بیشتر رویکردهای کیفی نوعا با شناسایی فهرست کوتاهی از کشور ها آغاز میشوند. که هدف از آن، بررسی بیشتر از رهگذر تعیین اهداف و ایجاد تنگناها در مسیر صدور یک کالای خاص به هریک از کشورهای مورد بررسی است.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

رویکردهای کمی

پاپادوپولوس و دنیس رویکردهای کمی را نیز به دو طبقه تقسیم کرده اند:

  • روش های گروه بندی بازار
  • روش های برآورد بازار
source: انتخاب بازار هدف بين المللي
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ارزش و حقوق ورودي كالا

12 / 10 / 1399
14:42
admin
 ارزش و حقوق ورودي كالا

در بحث تجارت و ترخیص کالا های صادراتی و وارداتی، هر کالایی که وارد گمرک کشورها می شود، ارزش گذاری می شود. ارزش گذاری کالا بسته به صادراتی یا وارداتی بودن آن متفاوت است.

همچنین ارزش گذاری کالاها در هر کشوری مخصوص قوانین همان کشور می باشد. علاوه بر این قوانین، نوع کالا، شرایط ورود و خروج کالا، … بر روی ارزش گذاری کالا تاثیر مستیم می گذارند.

ارزش کالای ورودی

ارزش گمرکی کالای ورودی در همه موارد عبارت است از ارزش بهای خرید کالا در مبدا، به اضافه هزینه بیمه و حمل­ و­نقل (سیف) به اضافه سایر هزینه هایی که به آن کالا تا ورود به نخستین دفتر گمرکی تعلق میگیرد. این ارزش از روی سیاهه خرید یا سایر اسناد تسلیمی صاحب کالا تعیین میشود و بر اساس برابری نرخ ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی در روز اظهار است.

تبصره۱: در تعیین ارزش گمرکی، موارد ذیل، درصورت پرداخت افزوده میشود:

الف- حقوق مالکیت معنوی

ب- هزینه های طراحی و مهندسی در سایر کشورها

پ- ظروف و محفظه ها

ت- مواد، قطعات و تجهیزات به کار رفته در تولید کالای وارده و تامین شده توسط خریدار

ث- هر بخش از عواید فروش مجدد و عواید واگذاری تعلق گرفته به فروشنده به طور مسقیم یا غیرمستقیم.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

تبصره۲: چناچه ارزش گمرکی کالای ورودی از قیمت مندرج در اسناد ارائه شده متمایز باشد، شامل هزینه ها یا موارد زیر نمیشود:

لف- هزینه ساخت، نصب، سوار کردن، نگهداری یا کمک فنی درمورد کالاهایی مانند دستگاه ها، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پس از ورود آنها.

ب- هزیینه حمل و نفل پس از ورود کالا.

پ- هزینه سود متداول ناشی از تامین مالی خرید کالای وارده توسط فروشنده یا شخص ثالث.

ت- هزینه اقدامات خریدار خارج از شرایط انجام معامله، مانند فعالیت های بازاریابی برای کالا.

ث- حق تکثیر و تولید داخلی کالای وارده.

ج- ارزش یا هزینه اطلاعات و دستور العمل های ضبط شده در نرم افزار یا روی حاملین اطلاعات مانند دیسکت، لوح فشرده و مشابه آن برای استفاده در رایانه. در این موارد ارزش حامل خام محاسبه میشود.

تبصره: اطلاعات و دستور العمل ها شامل ضبط های صدایی، سینمایی، ویدویی، نرم افزارهای تجاری و همچنین حاملین اطلاعات، شامل مدارهای مجتمع، نیمه هادی و وسایل مشابه از این حکم مستثنی است.

source: ارزش و حقوق ورودي كالا
موضوعات: آموزش واردات,
[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

صادرات كالاهای بهداشتی و دامی

2 / 10 / 1399
15:26
admin
صادرات كالاهای بهداشتی و دامی

در مقاله قبل گفتيم افرادي كه تمايل به انجام تجارت هاي بين المللي دارند، در مرحله اول نياز به آموزش واردات، صادرات و ترخيص كالا دارند. علاوه بر آموزش، هر فرد يا شركتي كه قصد انجام اين چنين امور را دارد، بايد مدارك لازم براي اجازه صادرات و واردات هم، به نام آن فرد يا شركت صادر شده باشد.

همچنين در بخش اول اين مقاله درمورد كارت بازرگاني و كالاهايي كه واردات آنها به كشور ممنوع مي باشد توضيح داديم. حال به بررسي بقيه موارد مي پردازيم.

صادرات كالهاي مستعمل ساخت ايران، نياز به اخذ مجوز ندارند. صادرات كالاهاي مستعمل مشمول پرداخت مشوق صادراتي نمي گردد. نحوه ارزش گذاري، تعيين قيمت پايه صادراتي براي اين قبيل كالاها در موارد خاص، به شكل محموله اي تعيين قيمت مي گردند.

شرايط صدور كالاهاي صادراتي آرايشي و بهداشتي

صادرات مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي نياز به گواهي بهداشت از حوزه (معاون غذا و دارو توابع استاني) وزارت بهداشت ندارد.

درمورد كالاهيي كه كشور مقصد گواهي بهداشت را شرط ورود كالا از ايران اعلام نموده است، براي تسريع در امر صادرات، با هماهنگي وزارت امور خارجه، صدور گواهي بهداشت لاتين به كليه دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور واگذار گرديده است.

مطالعه بيشتر: ترخيص كالا از فرودگاه امام خميني

شرايط صدور گواهي بهداشت نباتي

گواهي مذكور توسط سازمان حفظ نباتات وابسته به وزارت كشاورزي صادر مي گردد. طبق ماده ۱۸ آيين نامه اجرايي قانون حفظ نباتات، فراورده هاي نباتي كه از ايران به كشورهاي خارج صادر مي شود، به وسيله كارشناسان قرنطيه بررسي مي شوند. درصورت سلامت كالا، گواهي بهداشت نباتي صادر مي شود.

شرايط صدور گواهي بهداشت دامي

گواهي مذكور توسط سازمان دام پزشكي كشور صادر مي شود. طبق ماده ۷ قانون دام پزشكي كشور مصوب ۱۳۵۰، صدور و ورود هر نوع دام زنده، تخم مرغ نطفه دار، اسپرم دام، فراورده هاي خام دامي، داروها، واكسن ها، سرم ها، مواد بيولوژيكي و مواد ضدعفوني كننده، سموم دامپزشكي و مواد غذايي متراكم و مكمل غذايي دام و داروهايي كه براي ساخت مواد نامبرده مورد نياز است بايد با موافقت وزارت جهاد سازندگي (سازمان دام پزشكي كشور) صورت گيرد.

source: صادرات كالاهای بهداشتی و دامی
موضوعات: آموزش واردات,
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ليست كالاهای ممنوعه وارداتی

21 / 9 / 1399
16:13
admin
ليست كالاهای ممنوعه وارداتی

در مقاله هاي قبل صحبت كرديم يكي از اصول مهمي كه در كلاس هاي آموزش واردات کالا، صادرات و ترخيص كالا آموزش داده مي شود، معافيت هاي صادرات و واردات كالا مي باشد.

و گفتيم از آنجايي كه تجارت هاي بين المللي تاثير فراواني بر اقتصاد هر كشوري دارند، دولت ها يكسري معافيت هايي براي تسهيل امر صادرات و واردات قرار داده اند.

درمقابل هم يكسري قوانين قرار داده اند و ورود برخي كالا ها را به مرزهاي گمركي خود ممنوع كرده اند. اين ممنوعيت ها بر اساس قانون و گاها مذهبي ايجاد شده اند.

درنتيجه بهتر است تجار و بازرگانان قبل از اينكه گامي براي واردات كالا انجام دهند، از اين ممنوعيت ها اطلاع پيدا كنند. زيرا اگر بخواهند كالايي را وارد مرز گمركي هر كشوري كنند، و آن كالا در آن كشور ممنوع باشد، ضررهاي فراواني را در پي خواهد داشت.

بر طبق ماده ۱۲۲ قانون امور گمركي ورود قطعي كالاهاي مشروحه زير ممنوع است:

الف- كالاهاي ممنوعه بر اساس شرع مقدس اسلام و به موجب قانون.

مطالعه بيشتر: ترخيص كالا از فرودگاه امام خميني

كالاهاي ممنوع شده به موجب جدول تعرفه گمركي يا تصويب نامه هاي متكي به قانون.

پ- اسلحه از هر قبيل، باروت، چاشني، فشنگ، گلوله و ساير مهمات جنگي ديناميت و مواد محترقه و منفجره مگر با اعلام و موافقت وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح.

ت- مواد مخدر و روان گردان از هر قبيل و پيش ساز هاي آنها مگر با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در هر مورد.

ث- دستگاه هاي فرستنده از هر نوع و قطعات متعلق به آنها مگر با موافقت وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات در هر مورد.

ج- دستگاه مخصوص عكاسي و فيلم برداري هوايي مگر با موافقت وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح.

چ- سامانه‌هاي (سيستم هاي) استراق سمع، فرستنده ها و ضبط كننده هاي كوچك اعم از ريز دوربين ها و ريز ميكروفون ها با قابليت جاسوسي.

source: ليست كالاهای ممنوعه وارداتی
موضوعات: آموزش واردات,
[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مقررات واردات قطعي كالا

16 / 9 / 1399
14:55
admin
 مقررات واردات قطعي كالا

قبل از اقدام به امر صادرات و واردات و یا شرکت در کلاس های آموزش صادرات، واردات و ترخیص کالا اطلاع از برخی مطالب بسیار سودمند است.

برای مثال صادرات و واردات انواع مختلفی دارند و به قصد های مختلفی هم انجام می شوند. یکی از این روش ها، صادرات یا واردات قطعی کالا است. صادرات یا واردات قطعی به معنای فروش یا استفاده از آن کالا به صورت دائم در کشور مقصد می باشد.

ماده ۱۰ آیین نامه مقررات صادرات و واردات کالاهایی که به تشخیص گمرک ایران برای فروش وارد و صادر می گردند، اعم از اینکه به همان شکل یا پس از انجام عملیات به فروش برسد، کالای تجاری تلقی خواهند شد.

کالا در موارد زیر تجاری تلقی نمی گردد:

الف- نمونه های تجاری و تولیدی و نمونه برای بررسی و آزمایش در حدی که می‌تواند نمونه تلقی شود به تشخیص گمرک ایران

ب- ماشین آلات، تجهیزات، اجزا و قطعات مربوطه، مورد نیاز واحدهای تجاری فاقد کارت که در مواقع لزوم در حد نیاز خود با تشخیص وزارت بازرگانی راساَ وارد می نمایند.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

پ- عملیات ورود و صدور کالا توسط دستگاه های اجرایی دارای ردیف بودجه منطبق با وظایف و در جهت نیل به اهداف آن دستگاه با اطلاع وزارت بازرگانی که برای تامین نیاز و نیل به اهداف عمومی آن دستگاه انجام می شود.

در موارد خاص که وزارت بازرگانی تشخیص می دهد ورود کالا برای انجام عملیات تجاری است، ضمن توقف جریان مراتب را به هیئت دولت گزارش می نماید.

ت- صدور کالا توسط صادرکنندگان مبتدی برای یک دوره حداکثر ۶ ماهه در آغاز کار با مجوز وزارت بازرگانی.

ث- وسایل و ملزومات مورد نیاز واحدهای تحقیقاتی، علمی، پزشکی آموزشی، آزمایشگاهی کاتالوگ، بروشور و کتابچه حاوی مشخصات فنی و تجاری کالا، نقشه های فنی و نمونه های فاقد بهای ذاتی کالای مورد نیاز پیمانکاران و مشاوران با تشخیص وزارت بازرگانی.

source: مقررات واردات قطعي كالا
[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اعزام هيات تجاري براي انتخاب بازار هدف

4 / 9 / 1399
12:54
admin
اعزام هيات تجاري براي انتخاب بازار هدف

هر كشوري براي پيشرفت روابط بين المللي خود دست به يكسري اقدامات تجاري مي زند. از برگزاري كلاس هاي آموزش صادرات، واردات و ترخيص كالا گرفته تا تبادل كالا و محصولات خود با ساير كشورها.

يكي از اين اقدامات اعزام هيات تجاري به كشور هاي مختلف مي باشد كه به منظورهاي زير انجام مي گيرد:

  • انتخاب بازارهاي هدف
  • يافتن طرف تجاري
  • تاسيس دفتر نمايندگي
  • امكان تهيه مواد اوليه
  • جذب سرمايه خارجي
  • و غير

ميزان اهميت اين كار در اين حد مي باشد كه اعزام هيات تجاري هم مي تواند از طرف اتاق بازرگاني ساپورت شود و هم مي تواند به صورت خصوصي صورت گيريد.

اين افراد با حضور در نمايشگاه، بازديد از پارك‌هاي فناوري، حضور در نشست‌هاي B۲B با شركت‌هاي متناظر، تحليل و ارزيابي بازارهاي آن كشور، … اطلاعات مورد نياز را بدست مي آورند.

اين روش به دليل داشتن ويژگي هاي مثبت بسيار زيادي كه دارد از طرف دولت ها مورد استقبال قرار مي گيرد. ويژگي هايي مانند:

مزاياي اعزام هيات تجاري نسبت به ساير روش ها

هيات تجاري مي تواند به عنوان موثرترين ابزار توسعه صادرات تلقي شود. مشروط بر آنكه از سازماندهي خوبي برخوردار باشند. اعزام آنها در زمان مناسب صورت گيرد و براي آنان برنامه دقيق، منظم و متنوعي تنظيم شود.

مطالعه بيشتر: آموزش صادرات كالا

از جمله مزاياي اعزام هيات تجاري نسبت به ساير روش هاي توسعه صادرات:

امكان فروش مستقيم – بدون واسطه و فوري كالا، انجام مذاكرات مستقيم و كسب اطلاع از نياز هاي دقيق خريداران، شناخت شركت هاي خريدار، كسب تجربه و مهارت در زمينه شيوه مذاكرات.

source: اعزام هيات تجاري براي انتخاب بازار هدف
[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

تحليل رقبا پس از ورود به بازار هدف

28 / 8 / 1399
11:01
admin
 تحليل رقبا پس از ورود به بازار هدف
در مقاله قبل درمورد تجزيه و تحليل رقبا در بازار هدف و اهميت اين موضوع در كلاس هاي آموزش واردات و صادرات كالا صحبت كرديم. رقبا از اصلي ترين فاكتورهايي هستند كه مي توانند بر روي فروش محصول ما در بازار هدف تاثير گذار باشند.

تجزيه و تحليل رقبا هم بايد قبل از انتخاب ۱۰۰ درصدي بازار انجام گيرد و هم بعد از آن. تجزيه و تحليل رقبا بعد از ورود به بازار هدف بر اساس عوامل مختلفي صورت مي گيرد كه مهمترين آنها را در زير عنوان كرده ايم.

فعاليت هاي پس از ورد به بازار هدف

در تحليل رقبا، براي نتيجه گيري بهتر، بايد يكسري جداول مربوط به اين موضوع را پر كنيد. در اين جدول ها اطلاعات مربوط به رقبا، قيمت، برند، سيستم توزيع و درصد سهم بازار آنها در بازار هدف آورده شده است. كه در اينجا به طور مختصر به شرح آنها مي پردازيم.

براي كاهش قيمت كالاي توليد داخلي در بازارهاي هدف و رقابت با ساير رقبا مي توانيم از ابزار هاي زير استفاده نماييم.

تعرفه ترجيحي:

با برخي از كشور ها قرارداد تعرفه ترجيحي داريم، بدين ترتيب كه از كالاي صادراتي كشور ما به آن كشورها حق ورودي كمتري دريافت مي شود. همچنين بالعكس از كالاي صادراتي آن كشورها به كشور ما نيز حقوق ورودي كمتري دريافت مي شود.

مطالعه بيشتر: ترخيص كالا از گمرك شهريار

انواع تعرف ترجيحي عبارتند از:

  • تعرفه ترجيحي SP
  • تعرفه ترجيحي Preference
  • تعرفه ترجيحي SP دوطرفه
source: تحليل رقبا پس از ورود به بازار هدف
[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ماتريس تحليل رقبا

23 / 8 / 1399
11:32
admin
 ماتريس تحليل رقبا

يكي از مهمترين سرفصل هايي كه در كلاس هاي آموزش صادرات و وادرات كالا تدريس مي شود، تجزيه و تحليل رقبا بعد يا قبل از انتخاب بازار هدف است. زيرا در ميزان فروش محصول تاثير مستقيم دارد.

براي تحليل بازار و رقبا نياز به نمودار يا ماتريس SWOT مي باشد.

  • S: نقاط قوت (strength)
  • W: نقاط ضعف (weakness)
  • O: فرصت ها (opportunities)
  • T: تهديد-خطرات (threats)

تجزيه و تحليل رقبا

با بررسي SWOT مي توان تصميم گرفت كه وارد كدام بازار صادراتي شد. هر بازار صادارتي مشخصات خاصي دارد. رقبا، عوامل محيطي، فني و اقتصادي، نقاط قوت، فرصت، ضعف و تهديد رقباي هر بازار با بازار ديگر متفاوت مي باشد.

اين عوامل براي صادر كننده در بازار عراق، پاكستان، افغانستان، تركيه و اروپا متفاوت مي باشند. بنابراين براي هر بازار بايد تجزيه و تحليل SWOT جداگانه اي انجام شود.

مطالعه بيشتر: ترخيص كالا از بندر بوشهر

علامت تجاري Brand و Positioning و متمايز ساختن محصول، تعرفه ترجيحي، ورود موقت و استرداد حقوق ورودي، خوشه سازي و تشكيل شركت هاي بزرگ صادراتي از ابزارهاي استراتژي رقابتي مي باشند.

واحد هاي صادراتي كشور با استفاده از اين ابزارها مي توانند زمان ماندگاري خود در بازارهاي هدف را افزايش دهند. ايجاد نام تجاري Trade Market و جايگاه محصول از عوامل موثر در توانمند سازي شركت هاي صادراتي است.

درصورت نبود برند در صادرات كالا، در زماني كه يك كالا با مشكل مواجه شود به همه كالاهاي صادراتي مُهر بي اعتباري مي خورد.

source: ماتريس تحليل رقبا
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

واردات كالا از دبي

18 / 8 / 1399
14:55
admin
واردات كالا از دبي

كشور امارات يكي از بهترين كشورها در زمينه اقتصاد مي باشد. زيرا كشوري است پيشرفته و امن براي انجام هرگونه فعاليت هاي تجاري. علاوه بر اين، به دليل نزديكي كشور امارات با ايران، واردات كالا از امارات در رده دوم كالاهاي وارداتي به كشورمان مي باشد.

يكي از دلايلي كه باعث شده كشور امارات به يك مركز مهم تجاري در جهان تبديل شود، وجود شهر يا امارت هاي پيشرفته در امارت مي باشد. هريك از اين شهرها به تنهايي تمام امكانات لازم براي انجام فعاليت هاي اقتصادي را دارا مي باشند.

امارت دبي از مهمترينِ اين شهرها مي باشد. زيرا تمام زيرساخت هاي لجستيكي در اين شهر براي تجارتِ راحت تر و آسان تر احداث شده است. در اين مقاله بيشتر با اين شهر مهم و ايده آل براي صادرات و واردات بيشتر آشنا مي شويد. شهر لجستيكي مفهومي بوده و بيش از چند سال از مطرح شدن آن نمي گذرد. اولين شهر لجستيكي جهان با سرمايه گذاري هاي عظيم در دبي احداث شده كه با افتتحاح زير ساخت هاي مختلف آن از جمله فرودگاه و بندر به تدريج تكميل مي شود.

مطالعه بيشتر: ترخيص كالا از فرودگاه امام خميني

در صورت تكمل، اين هاب لجستيكي شامل امكانات زير خواهد بود. هرچند كه بسياري از اين امكانات درحال حاضر درحال بهره وري هستند.

  • يك فرودگاه بين المللي (شامل ترمينال هاي كارگو)
  • يك بندر تجاري
  • محل استقرار براي صنايع يا لجستيك قراردادي
  • محل استقرار براي فورواردرها
  • محل استقرار براي صنايع هوايي
  • انبارهاي مشترك فورواردرها
  • تسهيلات و تجهيزات براي يكپارچه كنندگان
  • مجموعه ساختمان ها براي استقرار دفاتر شركت ها و ادارات
  • تسهيلات رفاهي و تفريحي دهكده مسكوني براي كاركنان شهر لجستيكي
source: واردات كالا از دبي
موضوعات: آموزش واردات,
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
گروه بازرگانی تجارت طلایی در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی و ارایه تسهیلات (آموزش، ترخیص کالا، بازرسی و..) به صادرکنندگان و تجار تشکیل یافته است.
این گروه نمایندگی رسمی چاپ و نشر بازرگانی، جواز تاسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز آموزشی از سازمان فنی وحرفه ای را دارا می باشد و در سه حوزه: آموزش صادرات واردات وترخیص کالا، خدمات ترخیص کالا از گمرکات کشور، خدمات صادرات و واردات
ارایه خدمت مینماید.
آموزش صادرات انواع کالا و محصول در تجارت طلایی، آموزش واردات کالا و محصول و قانون و قررات مربوط به آن، آگاهی از تمامی قوانین مرتبط با ترخیص کالا در ایران از طریق آموزش های مجموعه تجارت طلایی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش صادرات و واردات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]